Jaunums

Par 190% pieaug pieprasījums pēc “Laimas” ekskluzīvās produkcijas

  • Ziņo twitter.com
  • Pasaki Draugiem
  • Sūti uz facebook.com

2018. gada pirmajos trīs mēnešos par 190% pieaudzis pieprasījums pēc Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” ekskluzīvās produkcijas, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Papildus tam šogad pieaudzis arī šī segmenta eksporta apjoms – kopumā par 48% salīdzinājumā ar 2017. gada pirmajiem trīs mēnešiem. Lielākais pieaugums vērojams tieši Lietuvas un Slovākijas eksporta tirgos.

Pārdošanas apjoma pieaugumu gan lokālajos, gan eksporta tirgos izdevies sasniegt, pateicoties “Laima Exclusive” līnijas attīstībai. “Laima Exclusive” zīmols apvieno produktu sortimentu, ko ar rokām gatavojuši “Laimas” pieredzējušākie meistari. Šobrīd “Laima Exclusive” produkcijas īpatsvars šokolādes grupas produktu portfelī ir vairāk nekā 4%.

Pieaugot pieprasījumam pēc augstas kvalitātes un ekskluzīviem šokolādes produktiem, pēdējos gados esam investējuši gan ražošanas procesu attīstīšanā, gan produktu izstrādē, lai piedāvātu inovatīvus un pircējiem interesantus ekskluzīvā segmenta produktus, kas gatavoti no unikālās “Laimas” šokolādes,” stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Šogad zīmola “Laima” sortiments papildināts ar jaunumiem, uzsākot neierastu un jaunu produktu ražošanu ekskluzīvajā segmentā. “Laima Exclusive” produktu līnija ir pašapliecinājums un apstiprinājums tam, ka esam īsti šokolādes meistari un spējam radīt šokolādes šedevrus augstākajā līmenī. Ekskluzīvie šokolādes produkti ir mūsu lepnums un vizītkarte. Pasaules saldumu tirgū roku darbs ir ekskluzivitātes mēraukla, tādēļ ar “Laima Exclusive” produktu līniju mēs varam nodemonstrēt gan savas prasmes, kas balstītas pieredzē radīt īstu šokolādi, gan spēju ražot jaunus un inovatīvus produktus,” papildina Lineta Mikša.

“Laima Exclusive” produktu segmentā šobrīd pieejamas “Laimas” meistaru radītās šokolādes tāfelītes no baltās, piena un tumšās šokolādes ar dažādiem pildījumiem un piedevām, konfekšu izlases, tostarp ar marcipānu un Rīgas Melno balzamu, kā arī viens no izsmalcinātākajiem jaunumiem ir chocoroons – šokolādes plāksnītes ar augļu un riekstu pildījumiem.

“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. “Laimai” raksturīgo unikālo garšu nodrošina šokolāde, kas pagatavota, saglabājot senās prasmes un receptes, kā arī papildinot tās ar mūsdienīgām ražošanas tehnoloģijām un metodēm. Pašlaik “Laimas” produktu portfelī ir teju 250 dažādu produktu, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laimas” produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs: Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Dānijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Īrijā, Izraēlā, Islandē, Itālijā, Kanādā, Moldovā, Nīderlandē, Norvēģijā, Portugālē, Krievijā, Slovākijā, Spānijā, Vācijā un ASV.

  

Komentāri: