Jaunums

Narvesen aicina samazināt vienreizlietojamo krūzīšu patēriņu

  • Ziņo twitter.com
  • Pasaki Draugiem
  • Sūti uz facebook.com

Šonedēļ vadošais mazumtirdzniecības tīkls Narvesen sāk kampaņu “Kafiju lej, kur gribi”, aicinot klientus iegādāties karstos dzērienus savās līdzpaņemtajās krūzēs, lai būtiski samazinātu vienreizlietojamo krūzīšu patēriņu. Šī kampaņa ir daļa no Narvesen ilgtspējīga iepakojuma politikas, izvirzot to par uzņēmuma prioritāti un ieviešot arvien jaunus risinājumus, kas palīdz saudzēt apkārtējo vidi.

“Iegādāties līdzi ņemamo karsto dzērienu un doties savās dienas gaitās ir neatņemams ikdienas rituāls ļoti daudziem Latvijas iedzīvotājiem. Lai samazinātu izlietoto vienreizlietojamo krūzīšu negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi un saudzētu dabas resursus, Narvesen šogad bija pirmais Latvijā mazumtirdzniecības sektorā, kurš tirdzniecības vietās ieviesa dabiskas, 100% pārstrādājamas līdzi ņemamās kafijas krūzes. Piedāvājot klientiem iegādāties karsto dzērienu no savas, līdzi ņemamās krūzes, tas ir vēl viens veids, kā karsto dzērienu baudīšanu “pa ceļam” padarīt ilgtspējīgu,” norāda “Narvesen Baltija” Mārketinga daļas vadītāja Ilze Dumceva.

Censties dzīvot videi draudzīgi un ilgtspējīgi – tā ir augoša tendence daudzviet pasaulē, jo statistika arvien vairāk atgādina par dažādu ikdienas rīcību negatīvajām sekām videi. Pēc Earthday org. – pasaulē lielākās vides kustības – datiem, pasaulē ik gadu tiek izmantotas ap 16 miljardi vienreizlietojamās krūzītes, kuras nav iespējams pilnvērtīgi pārstrādāt iekšējā karstuma un mitrumizturīgā pārklājuma dēļ. Lai risinātu šo problēmu, Narvesen jau izmanto Future Smart papīra krūzes, kurās netiek izmantoti tādi materiāli, kas iegūti no naftas ķimikālijām, un tajās iestrādāts bioloģisks mitruma aizsargslānis. Krūzes ir ražotas no augiem un ir 100% pārstrādājamas, bet, nonākot dabā, noārdās 95% no to sastāva, tādējādi nodarītais piesārņojums dabai ir būtiski mazāks.

Kampaņas “Kafiju leju, kur gribi” laikā, iegādājoties jebkura izmēra karsto dzērienu savā līdzpaņemtā krūzē, tam tiks piešķirta 10% atlaide. Šis ir beztermiņa piedāvājums un daļa no uzņēmuma mērķtiecīgi īstenotās ilgtspējīga iepakojuma politikas. Narvesen atgādina, ka Tava kafijas krūzīte – tā ir ne vien iespēja saudzēt planētu ik dienu, bet arī ietaupīt!

Komentāri: