Baltijā pirmais šampanieša veikals/bārs Modernists īpašā sadarbībā ar šampaniešu namu Charles Dufour, laiduši klajā šampanieti MODERNISTS.
Realizējot šo ambiciozo projektu, Modernists pievienojas pasaules labāko vīna restorānu sarakstam, kuri lepojas ar unikāli, sev radītiem dzērieniem. Latvijas tirgū tas ir nebijis gadījums, kad kāds no šampanieša namiem piekritis veidot ekskluzīvu sadarbību, radot dzērienu, kas pieejams vienuviet pasaulē, tikai 220 eksemplāros.
Dizaina mēbeļu un šampanieša veikala/bāra īpašnieki Santa un Mārtiņš Pīlēni pie šī projekta strādājuši divus gadus, sākotnēji noslēdzot vienošanos ar vīndari Charles Dufour, kas speciāli zīmolam Modernists, radījis šampanieti. Ilgstoši iepazīstoties ar Dufour vīna nama stilu un rezerves vīniem, Modernists šampanieša blends veidots no 2008. ražas gada pinot noir un chardonnay vīnogām. Ogas iegūtas no bioloģiski apsaimniekotiem vīna laukiem, uzsverot dzēriena individualitāti un raksturu. Šampanietim nav pievienoti ne sulfīti, ne cukurs. Attiecīgi, tas ir klasisks brut nature piemērs.
Etiķetes dizainu radījusi māksliniece Santa Pīlēna, piedāvājot desmitiem risinājumu, nonākot pie 3 unikāliem “mākslas darbiem”. Etiķete ar dāmu sarkanā mētelī simbolizē mūsdienīgu, pašpārliecinātu sievieti ar izcilu gaumi, kuras iecienītākais dzēriens ir šampanietis. Otrā etiķete, kas ir eleganta kunga portrets, raksturo laiku, kad šampanietis kļuva par kulta dzērienu pasaulē – pagājušā gadsimta 30.gadi. Noslēdzošā etiķete sasaucas ar Mikelandželo fresku Ādama radīšana, simboliski priekšplānā izvirzot vīnogu ķekaru.
Modernists savas durvis vēris 2017.gada maijā, kur vienuviet iespējams izvēlēties un nobaudīt vairāk kā 180 dažādus šampaniešus. Mārtiņš Pīlēns 2014.gadā ieguvis Šampaņas goda ordeni L’Orde des coteaux de Champagne, kas tā īpašnieku padara par dzēriena vēstnesi visā Pasaulē.
Komentāri: